Palvelumme taloyhtiöille
Haluatko sujuvan, laadukkaan ja vieläpä järkihintaisen maalauksen taloyhtiöllenne? Niin mekin.
Tervetuloa tutustumaan LummeCon taloyhtiö-palveluihin!
Referenssit
Asiakas tietää parhaiten
Prosessimme
10 kohdan lista
Yhteystiedot
Kysymyksiin vastaus
Asiakaskokemuksia
LummeCo maalasi kesällä 2021 tamperelaisen taloyhtiön puuosat sekä suoritti rakennukselle samalla laajan kuntokatselmuksen.
Miksi taloyhtiö päätti valita 10 tarjouksen joukosta LummeCo:n toteuttamaan urakan? Mitä mieltä taloyhtiö oli urakan sujuvasta toteutuksesta? Millaisilla materiaaleilla LummeCo toteutti urakan? Millaisia kokemuksia asukkaille syntyi maalareiden viestinnästä ja asiakaspalvelusta? Oliko jälki luvatun mukaista?
Videolla puheenjohtaja Juha-Pekka Hirsimäki, urakan valvoja Seppo Alanen sekä asukas Hannu Laikola kertovat kokemuksiaan ja ajatuksiaan muun muassa näihin kysymyksiin liittyen.
Asiakastyytyväisyys
4.7/5
Yli 250 valmistuneen urakan pohjalta kerätty palaute ja tulokset kertovat totuuden siitä, millaista palvelua meiltä saa.
Great Place To Work
LummeCo on GPTW-sertifioitu yritys. Tyytyväiset ja ammattitaitoiset työntekijät ovat salaisuutemme huipputuloksille myös työmaalla.
45 kokenutta maalaria
LummeColla tärkeimmät kolme ominaisuutta maalarille ovat ammattitaito, asiakaspalveluasenne sekä vastuullisuus.
Miten varmistamme sujuvan maalausurakan
Tiedämme, että taloyhtiöissä toteutettavat urakat ja huoltotoimenpiteet ovat päätöksenteon näkökulmasta perusteellisia ja toisinaan pitkiäkin prosesseja, jotka vaativat kokoustamista, suunnittelua, harkintaa, vertailua ja budjetointia. Kokemuksesta tiedämme, että urakoitsijan valinnassa lopputuloksen laadun lisäksi vaakakupissa ovat myös seuraavat asiat:
- aikataulutus
- tiedottaminen
- tehokas toteutus
- laadukkaat materiaalit
- turvallisuus
- hinta
- takuut
Siksi olemme luoneet juuri taloyhtiöitä varten lyömättömän prosessin, jonka avulla jokainen toteuttamamme urakka onnistuu takuuvarmasti edellä mainitut näkökulmat huomioiden.
Tutustu 10 kohdan prosessiimme tästä
Lopulta urakoitsijan valinnassa, kuten lähes kaikessa kaupankäynnissä, lienee kyse luottamuksesta – siitä, että valittu urakoitsija toteuttaa työn lupaustensa mukaisesti ja sujuvasti.
Me olemme aina olleet ja tulemme olemaan sellainen yhteistyökumppani.
Näin taloyhtiöurakka etenee:
1 Arviokäynti ja tarjouksen laatiminen
Ensimmäisellä arviokäynnillä tutustutaan kohteen nykykuntoon ja punnitaan eri vaihtoehtoja. Näiden pohjalta laadimme taloyhtiölle tarjouksen.
2 Tarjouksen hyväksyminen
Mikäli tarjous miellyttää molempia ja urakka päätetään toteuttaa, taloyhtiö hyväksyy urakkatarjouksen ja prosessissa siirrytään sopimuksen laatimiseen.
3 Sopimuksen laatiminen
Tarjouksen pohjalta laaditaan vielä lopullinen sopimus, joka sisältää kaikki urakkaan vaikuttavat tekijät ja yksityiskohdat. Sopimuksen luominen tuo molemmille osapuolille turvaa erikoistapausten varalta.
4 Asiakirjojen ja liitteiden toimittaminen tilaajalle
Sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen tilaajalle toimitetaan kaikki asiakirjat ja liitteet, joihin kuuluu:
- Aikataulusuunnitelma
- Turvallisuussuunnitelma
- Maksuerätaulukko
- Tilaajavastuutodistukset
5 Urakan aloittamiseen liittyvä asukastiedote
Tässä vaiheessa asukkaille toimitetaan selkeä kirjallinen tiedote aloituksesta, aikatauluista sekä esimerkiksi suojaukseen liittyvistä huomioista.
6 Aloitusinfotilaisuus
Aloitusinfotilaisuus pidetään taloyhtiön pihapiirissä 1-2 viikkoa ennen urakan aloitusta. Samalla perustetaan urakan ajaksi WhatsApp-tiedotusryhmä, jossa sekä urakoitsija että asukkaat voivat vapaamuotoisesti viestitellä urakan etenemisestä ja toiveista.
7 Urakan suorittaminen
Sitten aloitetaan suurin työvaihe eli itse urakan toteuttaminen sovitulla tavalla, tehdyn läpiviennin mukaisesti.
8 Urakan aikainen laadunvalvonta
Urakan aikana laatua valvotaan jatkuvasti. Laadunvalvojana toimii ulkopuolinen rakennusalan ammattilainen. Lisäksi LummeCon oma työnjohtaja pitää huolen siitä, että työmaalla tapahtuu asiat täsmällisesti ja sovitun mukaisesti.
9 Lopputarkastus yhdessä hallituksen kanssa
Työn valmistuttua suoritetaan työn vastaanotto sekä lopputarkastus yhdessä taloyhtiön hallituksen ja urakan aikaisen valvojan kanssa.
10 Takuu alkaa!
Kun työ on valmis ja hyväksytty, alkaa LummeCon tarjoama 2-5 vuoden takuu, joka kattaa havaitut työvirheet ja materiaalin laatutakuun.
As. Oy Solgläntan, Sipoo
Kuuden paritalon tiilikattojen pesu ja pinnoitus
Tiedotus oli ihan priimaa, lopputulos mielestäni täydellinen. LummeColle asiakastyytyväisyys on myös mielestäni tärkeä asia. Kun urakka alkoi, oli ensin tiedotustilaisuus, mikä oli loistava asia. Lisäksi lähetettiin sähköpostitse ensitiedotteet ja LummeCo perusti WhatsApp-ryhmän, missä hoidettiin tiedotus puolin ja toisin. Jokainen pystyi siellä laittamaan huomioita mitä tuli mieleen.
Tekihän tää uskomattoman paljon tähän ulkonäköön. Ollaan tosi tyytyväisiä! Kaikki on mennyt hyvin, aina on voinut sanoa jos on ollut korjattavaa. Mennyt tosi jouhevasti!
As. Oy Tampereen Ristimäen Eteläpuisto
12 asunnon puujulkisivujen ja parvekkeiden huoltomaalaukset
Ei siinä hirveän kauan tarvinut miettiä - LummeCo oli selvästi paras vaihtoehto niistä kymmenestä tarjouksesta, joita saimme. Jos haluatte, että urakka toteutuu aikataulussa ja jälki on hyvää, niin LummeCo kannattaa valita. Nuoria ja fiksuja työntekijöitä. Voisin jopa sanoa, että eihän tämä urakka paremmin olisi voinut mennä. Taloyhtiössä kaikki vaikuttaa olevan tyytyväisiä!
As. Oy Hietanummenkuja, Vantaa
Peltikattojen maalaus kolmesta taloyhtiörakennuksesta
Saimme noin 10 urakkatarjousta. LummeCo ei ollut halvin, mutta luotimme, että sillä hinta-laatusuhteella saadaan erittäin hyvää jälkeä. Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen työn jälkeen. Myös asukkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä. Maalaajien asenne oli erittäin hyvä: he kuuntelivat ja vastasivat asukkaiden kysymyksiin. Esimerkiksi työjärjestykseen liittyviä toiveita kuunneltiin erittäin hyvin.