Miksi LummeCo oli oikea valinta maalariksi? Asiakkaat antavat 6 syytä.

Tyytyväinen asiakas

Millainen on mielestäsi onnistunut maalausurakka?

On olemassa huippuja, huonoja ja siltä väliltä olevia maalausliikkeitä. Me haluamme olla ensimmäisiä, joten sen vuoksi olemme jo vuosia selvittäneet, milloin asiakas on maksimaalisen tyytyväinen urakoitsijaan. Tuleeko hyvä asiakaskokemus puhtaasti hinnan, laadun tai jonkin muun yksittäisen tekijän perusteella?

Jos sinun kotisi seiniä tai kattoa tulisi maalaamaan ammattilainen, niin millainen olisi sinun unelmiesi maalausurakka? Milloin voisit antaa täydet 5 tähteä urakoitsijalle, kuten 94% asiakkaistamme antoi meille vuonna 2021?

Nämä tarpeet selvittääksemme olemme tehneet yli 250 asiakkaastamme kyselytutkimuksen urakan päätteeksi ja osaa haastattelemme erikseen tästä aiheesta. Miksi he olivat tyytyväisiä valintaansa? 

Halusin tehdä aiheesta blogin, jotta voin testata, mitä suuri yleisö aiheesta ajattelee. Mikäli haluat auttaa minua, voit blogin luettuasi soittaa tai laittaa minulle viestiä – kuulen mielelläni ajatuksiasi!

Tässä 6 selkeää syytä, miksi LummeCo on ollut asiakkaillemme “The One”: 

1. Hyvä työnjälki, siistit työmaat

Kukapa haluaisi katsoa maalitahroja tiiliseinissä tai terassissa seuraavat kymmenen vuotta? Olisihan se myös hienoa, että tuhansien eurojen maalaus kestäisi ja suojaisi taloa niin pitkään kuin mahdollista. Tätä varten käytössämme on alan laadukkaimmat materiaalit sekä kehitämme jatkuvasti uusia työtapoja erilaisiin kohteisiin. Esimerkiksi ammattimaiseen suojaamiseen ja rajaustoimenpiteisiin meillä on yli 10 tapaa ja työkalua, joita sovellamme kohteen vaatimalla tavalla. 

Siistit työmaat syntyvät siitä, kun jokainen maalari ymmärtää siisteyden merkityksen. Tavaroita ei levitellä ympäri pihapiiriä, vaan työvälineitä käytetään ja säilytetään vain niille kuuluvissa paikoissa. Päivän päätteeksi työmaat siivotaan ja kasataan siististi, jotta asukkaat voivat nauttia pihan käytöstä ja asiakkaan pihapiiri ei näytä räjäytystyömaalta myöskään kadulle. 

Arvostatko sinä siisteyttä ja hyvää työnjälkeä?

2. Räätälöity tarjous ja palvelu

Eräs asiakkaistamme antoi seuraavan palautteen;

”Työ tehtiin silloin kun luvattiin hyvällä asenteella. Jälki oli ammattimaista. Olemme erittäin tyytyväisiä projektin sujumiseen ja lopputulokseen. Yritys suhtautui kaikkiin toiveisiin joustavasti ja toteutti ne hienosti. Kiitos siitä.”
– Antti Kontio, Julkisivun maalaus, Vihti

Räätälöimme jokaisen tarjouksen erikseen, sillä jokainen talo on yksilö. Ammattimyyjämme käy asiakkaidemme kanssa maalaustarpeen läpi ja tekee sen pohjalta tarjouksen, joka ei sisällä mitään turhaa ja kaiken asiakkaalle tärkeän. Tämä erottaa meidät monista muista toimijoista ja haluamme jatkossakin tehdä yksilöityä ja räätälöityä maalauspalvelua. 

3. Luotettava toimija

Mistä ihmiselle tulee paha mieli? No, ainakin siitä, kun odotukset eivät vastaa todellisuutta. 

Hyvä mieli tulee puolestaan siitä, kun odotukset ja todellisuus kohtaavat ja jopa ylittyvät. Tähän jälkimmäiseen me pyrimme läpi maalausprosessin. 

Ei meistä kukaan toivoisi omalle pihamaalle epärehellistä ja epäluotettavaa remppajamppaa, joka ei pidä lupauksiaan, käy työmaalla silloin kuin sattuu eikä pidä asiakasta ajan tasalla. 

Haluamme pyrkiä niin kauas kuin mahdollista siitä stigmasta, joka joihinkin rakennusalan toimijoihin liittyy. Tämä näkyy käytännössä esimerkiksi seuraavilla tavoilla:

  1. Teemme aina kirjalliset tarjoukset ja sopimukset, jotta asiakkaalla on aina mahdollisuus palata yhdessä sovittuihin asioihin. 
  2. Dokumentoimme jokaisen urakan, jotta myyjän ja maalarin välillä ei tulisi informaatiokatkoksia. Tämä luo myös asiakkaalle turvaa, kun kaikki tulee tehtyä sopimuksen mukaisesti.
  3. Olemme sopimuksen luomisen jälkeen vielä viikkoa ennen urakan aloitusta yhteydessä, jotta asiakas kerkeää valmistautua urakan aloitukseen. Lisäksi viestimme päivittäin urakan etenemisestä. 
  4. Asiakkaamme saavat meidät aina kiinni (poislukien keskellä yötä). Vastaamme yhteydenottoihin vuorokauden kuluessa.  

Luottamus on asiakkaalle ja yritykselle voimakkain koossa pitävä voima ja arvostamme sitä todella paljon. Luottamuksen rakentaminen lähtee aina liikkeelle siitä ajatuksesta, että lupaukset pidetään. Myyjät eivät liioittele arviokäynnillä maalaustarvetta eivätkä myöskään lupaile liikoja vaan tekevät realistisen ja asiakkaan edun mukaisen tarjouksen, joka dokumentoidaan tarkasti jatkototeutusta varten. Tarjousta ei myöskään tarvitse hyväksyä paikan päällä, mikäli sitä haluaa miettiä pidemmän aikaa. 

Suomalaisten tekijöidemme muodostama tiimi on onnistunut todella hyvin pitämään tämän periaatteen ja palkitsemme huippusuorituksiin yltäneitä maalareitamme erityisellä tavalla. 

Jos joskus käy niin, että lupausta ei ole pystytty pitämään. On esimerkiksi käynyt työvirhe ja silloin asiakas haluaa meidät takaisin korjaamaan virheemme.Olemme ammattiliikkeenä valmiita korjaamaan reklamaatiotapaukset nopeasti ja nöyrästi. Näin kuitenkin käy vain harvoin, keskimäärin kahdessa urakassa sadasta. 

Olemme saaneet lisäksi AAA-luottoluokituksen, jonka saa vain 3% Suomen yrityksistä.

4. Kevyt kulurakenne – asiakkaalle halvempi hinta

On tyhmää maksaa liian vähän, mutta yhtä tyhmää on maksaa liikaa. LummeCon kulurakenne on suunniteltu järkevästi siten, että turhia väliportaita yrityksessä ei ole. Esimerkiksi jokainen hallinnon jäsen tekee myös myyntiä, mikä keventää kulurakennetta huomattavasti. Tämä näkyy myös asiakkaalle laskettavassa hinnassa, mikä sijoittuu tarjouskilpailuissa yleensä keskivaiheille tai sen alapuolelle. 

”Työ hoitui nopeasti ja oli valmis jo ennen sovittua takarajaa. Pohjatyöt tehtiin huolellisesti ja työnjälki oli erittäin siistiä. Asiantuntevaa, luotettavaa ja ystävällistä palvelua hyvään hintaan.”
– Jenni Forssen, Peltikaton maalaus, Riihimäki

Lisäksi maalaus on joka tapauksessa kuin laittaisi rahaa pankkiin, sillä se nostaa talon arvoa, pidentää sen käyttöikää ja vieläpä kohentaa talon ilmettä!

5. 5 tähden asiakaspalvelu

Meille asiakaspalvelu tarkoittaa muun muassa epätyrkyttävää, miellyttävää ja asiakaslähtöistä myyntiä, nopeaa ja aktiivista viestintää asiakkaan suuntaan sekä rentoa jutustelua työn lomassa. Parhaiten asiakaspalvelua kuvaa asiakaspalautteet, joita keräämme asiakkailtamme. 

”Duunikaveri suositteli LummeCo Oy:tä ja siitä se sitten lähti. Kohteliaat ja ammattitaitoiset tekijät, hyvää viestintää ja hyvä lopputulos – eipä olisi voinut enempää toivoa!”
– Jukka Korhonen, Helsinki

 

 

”Myynti oli miellyttävää, ei tyrkyttävää. Asialliset kaverit ja hyvä hinta-laatu -suhde. En yhtään epäröisi suositella LummeCoa!”
– Kari Nappari, Peltikaton maalaus, Akaa

6. Iloiset ja ammattimaiset maalarit 

Palvelumme laatu perustuu ammattimaisiin ja tyytyväisiin tekijöihin. Henkilöstömme äänesti meidät Suomen 5. parhaaksi työpaikaksi vuonna 2021 alle 50 työntekijän yritysten sarjassa. Meidän logiikkamme mukaan hyvä työpaikka johtaa hyviin tuloksiin myös kentällä. Asiakkaistamme 94% antoikin palvelullemme täydet 5 tähteä vuonna 2021. 

”Reipasta ja ammattitaitoista meininkiä, työtiimin henki näytti olevan hyvä ja asiakkaaseen päin suuntautuvaa! Olen oikein tyytyväinen kokonaissuoritukseen.”
– Makke Reingoldt, julkisivun maalaus, Lempäälä

Mikäli sinäkin haluat selvittää, olisiko LummeCo sinulle sopiva maalausurakoitsija, voit olla meihin yhteydessä tarjouspyyntölomakkeen tai palvelunumeromme kautta painamalla tästä!

Mikäli puolestaan haluat tutustua muihin blogeihimme, pääset niihin täältä!

 

Juho Lumme
+358 40 358 9990
[email protected]

Juho on yksi LummeCo Oy:n perustajista. Hän on tehnyt sekä maalausta että myyntiä useita vuosia ja vastaa tällä hetkellä yrityksen markkinoinnista. Vapaa-ajan harrastuksiin kuuluu jalkapallo, käyrätorven soitto sekä käytännöllisten ja epäkäytännöllisten ideoiden koeponnistus.

Osallistu 5000€ arvoiseen arvontaan!